Onze gespecialiseerde websites
Motorolie Motor 5W30 - Lubrital
In voorraad
Nog %1 beschikbaar
P/N
decl-03162
Kwaliteit
Al onze producten zijn in de praktijk getest en gevalideerd
Advies
Ons team staat tot uw beschikking om advies te geven dat is afgestemd op uw behoeften.
Kortingen van -4%, -5%, 6-%
Profiteer het hele jaar door van onze kortingen
Transportlogistiek
Ons team bereidt en levert uw bestelling waar u dat wilt, dankzij onze eigen vloot van 40 premium chauffeurs.
100% synthetisch motorolie 5W30 met een zeer hoog prestatieniveau
Voordelen
100% synthetische motorolie met een zeer hoog prestatieniveau, perfect aangepast aan de smering van de laatste generatie dieselmotoren (EURO 6) die uitgerust zijn met een roetfilter en een SCR-systeem (NOx-reductie).
Motor 5W30 is een "LOW ASH / SAPS" technologie olie (laag asgehalte) om aan de meest recente eisen te voldoen.
Dankzij de 5W-waarde bevordert Motor 5W30 koude starts en bescherming van de turbo.
De Motor 5W30-olie helpt de prestaties te optimaliseren op het gebied van brandstofverbruik, smeermiddelenverbruik, olieverversingsintervallen, levensduur van onderdelen en vermogen.
Het draagt ook bij:
- om echte besparingen te maken zónder aan motorbescherming te verliezen.
- om de vorming van afzettingen op de zuigers te voorkomen, en zo het verbruik van smeermiddel te beperken.
- om zure residu's te bestrijden die zich tijdens het gebruik van de motor vormen.
- om de doeltreffendheid van uitlaatgasnabehandelingssystemen te handhaven en ervoor te zorgen dat aan de huidige emissie eisen wordt voldaan.
Motor 5W30 is een "LOW ASH / SAPS" technologie olie (laag asgehalte) om aan de meest recente eisen te voldoen.
Dankzij de 5W-waarde bevordert Motor 5W30 koude starts en bescherming van de turbo.
De Motor 5W30-olie helpt de prestaties te optimaliseren op het gebied van brandstofverbruik, smeermiddelenverbruik, olieverversingsintervallen, levensduur van onderdelen en vermogen.
Het draagt ook bij:
- om echte besparingen te maken zónder aan motorbescherming te verliezen.
- om de vorming van afzettingen op de zuigers te voorkomen, en zo het verbruik van smeermiddel te beperken.
- om zure residu's te bestrijden die zich tijdens het gebruik van de motor vormen.
- om de doeltreffendheid van uitlaatgasnabehandelingssystemen te handhaven en ervoor te zorgen dat aan de huidige emissie eisen wordt voldaan.
Gebruiksaanwijzing
Olieverversingsinterval van 500 uur onder reële omstandigheden.
Reglementaire bepalingen
ACEA E4/E6/E7/E9
API CJ4
CUMMINS CES 20081
DEUTZ DQC IV-10 LA
DETROIT DIESEL 93K218
JASO DH-2
VOLVO VDS4 (VDS3)
MACK EOO/EON Premium Plus
MAN M3477 / M3677 / M3691
MERCEDES MB 228.31 et 228.51
MTU type 3.1
RENAULT RLD-3 et RLD-2;
SCANIA (Low Ash)
SCANIA LDF-4 (homologation 06/2020).
API CJ4
CUMMINS CES 20081
DEUTZ DQC IV-10 LA
DETROIT DIESEL 93K218
JASO DH-2
VOLVO VDS4 (VDS3)
MACK EOO/EON Premium Plus
MAN M3477 / M3677 / M3691
MERCEDES MB 228.31 et 228.51
MTU type 3.1
RENAULT RLD-3 et RLD-2;
SCANIA (Low Ash)
SCANIA LDF-4 (homologation 06/2020).
Extra informatie
- Unité de conditionnement Beschikbaar in vaten van 20, 60 of 210L
- Viscosité 5W30